2013. január 27., vasárnap

Meg is hoztam az új részt!:)
Jó olvasást!


~11. rész: A húgom és a főnököm


Miután megebédeltem még volt egy órám ezért bementem a kórházba, és nagyon jó hír fogadott.
- Jó napot, bemehetek a testvéremhez?- kérdeztem az orvostól
- Persze csak előtte el akarok mondani valamit. - kezdte
- Mit? MI történt a tesómmal?- kérdeztem az orvostól
- Felébredt a kómából 5 perce, most értesítettem a szüleiteket. - mondta az orvos
Ekkor nekem egy nagy kő esett le a szívemről és azt hittem, hogy ott halok meg a boldogságtól. Nem jött ki egy szó sem a számon ezért csak szorosan átöleltem az orvost majd gyorsan besiettem Jessicához. Mikor megláttam egy hatalmas mosoly ült ki a számra és gyorsan oda futottam hozzá
- Sia. - köszöntem leülve
- Emma?- kérdezte a szemeit felnyitva
- Felébresztettelek?- fogtam meg a kezét
- Igen, de nem baj. - mondta felülve
- Ne, ne ülj fel csak pihenj. - mondtam
- Hogy, hogy itt vagy? És m történt velem?- kérdezte zavartan
- Hát teljesen kész voltál a barátod miatt, hogy szakított veled ezért felvágtad az ereidet és 3 napig kómába voltál, én meg csak meglátogattalak- mondtam könnyezve
- Hú, köszi, hogy elmondtad. - mondta és átölelt
Ekkor anyáék rohantak be az ajtón, váltottunk még pár szót aztán csörgött a telefonom a főnököm volt az. Teljesen kiborult amiatt rossz helyre küldtem el egy levelet ezért kirúgott
- na mit mondott?- kérdezősködött apa
- Kirúgót.. - kezdtem mondani sírva
- Jajj, kicsim nagyon sajnálom. - lépett hozzám anya
- Nem kell az én hibám. – hátrakoztam
- De miért rúgott ki?- kérdezősködött
- Hagyjuk. – ekkor kirohantam a kórteremből és haza indultam. Otthon leültem a gép elé és beléptem a Facebookoomba és láttam Niall neve mellett( igazából Niall Horan kéne, a neve legyen de más név volt és a kép is más volt, hogy a rajongók ne zaklassák) Rögtön rám írt:
 Niall: Szia. Neked nem kéne dolgozni?
Emma: Szia, de csak kirúgtak!:(
Niall:Jujj, sajnálom. Beszélhetnék kettőnkről?
Emma: Persze, én is akartam már beszélni veled.
Niall: Arról van szó, hogy nekem te nagyon tetszel és egy kicsit szerelmes is vagyok beléd, és szeretném, ha járnánk is nyilvánosság előtt is.
Emma:Huhh. Tudod, most teljesen össze vagyok zavarodva, de nekem is nagyon tetszel szóval..
Niall: Szóval?
Emma: Igen
Niall: Megkönnyebbültem. A testvéred hogy van?
Emma: Képzeld felébredt.
Niall:Gondolom, nagyon örülsz neki és én is örülök neki, de most sajnos mennem kell Szeretlek kicsim.
Ezzel bezártam a facet,majd lementem egy kis szendvicset készíteni amikor megjöttek anyáék és a tesóim.

- Sziasztok. –köszöntem
- Szia. Összeszedted már magadat?- lépett hozzám anya
- Igen, most már jobban vagyok. Jessica mikor jön haza?
- Hát még egy hétig bent tartják megfigyelésre. - mondta
- Gondoltam, na, felmegyek a szobámba, ha kerestek, akkor csak kopogjatok. – mondtam és felballagtam
Elővettem egy Cd-t és betettem a zenelejátszóba majd átöltöztem egy sportosabbruhába és elkezdtem táncolni. Mindig mikor ideges voltam vagy csak jó kedvem volt táncoltam hisz tánc az életem. Egy órás táncolás után kissé elfáradtam, ezért letusoltam és úgy döntöttem, hogy elmegyek bulizni. Felhívtam Katet és Chert is. Mikor már 8 óra volt elkezdtem készülődni. Felvettem egy ruhát majd ki sminkeltem magam. Lementem a konyhába és megettem egy pizzát vacsorára majd elindultam a disco felé. A lányokkal a hely előtt találkoztunk. Mikor bementünk már elég sokan voltak, de találtunk egy asztalt a sarokba. És akkor kit pillantottam meg? Hát…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése