2013. január 4., péntek

Jó olvasást!:) 


~6. rész: Vígasztalás, és suli 




Már készülődtem lefeküdni mikor.. valaki kopogott az ajtómon. Fogalmam sem folt hogy ilyenkor ki zavarhat, de kinyitottam az ajtót. Jessica volt az.
- Bejöhetek?- kérdezte kisírt szemekkel
- Persze, mi baj?- kérdeztem becsukva az ajtót
- Leülhetek?- kérdezte
- Persze, mindent csinálhatsz, csak nyögd ki hogy mi a baj. - mondtam kicsit mérgesen
- Hát tudom, hogy igazából nem vagyunk jóban, de valakinek ki kell, öntsem a lelkem. Na, szóval volt egy barátom és megcsalt és most nagyon megalázva érzem magam. - mondta szipogva
- Nem is szóltál, hogy van barátod? Amúgy meg nyugi eleinte nagyon rosszul esik, de utána sokkal jobb lesz. - mondtam egy zsebit odaadva
- Hát talán jobb lesz. - mondta tovább szipogva
- Mióta jártatok együtt?- kérdeztem
- Már fél éve, de még anyának se mondtam el mert még az elején csak úgy barátok voltunk de utána nagyon bele szerettem. - folytatta
- Na, figyelj, minden rendben lesz. Megígérem. - mondtam a kezéért szorítva
- Ha te mondod. De most már megyek. - mondta megölelve
- Szia. - mondtam majd befeküdtem az ágyba
Már 10 óra volt kellet volna aludni, de nem tudtam. Egész végig a holnap járt az eszembe, hogy vajon milyen lesz, de nagy nehezen elaludtam. Reggel 6 órakor keltem, mert mire elkészülök, eltelik az idő. Gyorsan lezuhanyoztam átvetem egy sportosabb ruhát hiába is tánc suliba megyek, majd lementem enni. Még csak én voltam felkelve, gyorsan megettem egy szendvicset és még fel is pakoltam. Majd elindultam. Az iskola csak 5 buszmegálló annyira volt szóval 15 perc alatt odaértem. Már fél 8 volt így még nem nagyon voltak ott. Megkérdeztem a portán, hogy hova kell mennem, majd felmentem a terembe. Egy óriási nagy terem volt, ami egyik sarkába 20 pad volt a többi részében viszont egy nagy táncterem. Beültem rögtön az első padba. Mert úgy volt, hogy először egy kis elmélet lesz. Már ott volt két lány nem tudtam, hogy kik így bemutatkoztam.
- Sziasztok. - köszöntem
- Szia. Hogy hívnak?- kérdezték kedvesen
- Emmának és titeket?- kérdeztem
- Engem Katenek őt pedig Chernek. - mondta
- Örülök, hogy megismertelek titeket és hány évesek vagytok?- kérdeztem
- Én 21 ő 22.-válaszolta Cher
Addig beszélgettünk, míg el nem kezdődött az óra. A tanárnő egy fiatal, vékony és szép volt. Elmondta az óra rendet és már bele is kezdtünk az elméletbe. Csak egy óráig tartott, de nagyon nem volt unalmas. Utána mindenki elment az öltözőbe és átöltöztünk, majd újra kimentünk a teremebe. A lányokkal öltözés közbe nagyon jót beszélgettünk. Az óra meg valami nagyon jó volt, és azt is említette a tanár, hogy decemberben lesz egy országos verseny, amin 3-an indulhatnak külön-külön, akiket ő választ ki. A végére elégé elfáradtam. Mikor vége lett gyorsan átöltöztem és már indultam is a munkahelyemre mikor eszembe jutott valami..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése