2013. március 17., vasárnap

Sziasztok:) Tudom PÉNTEKRE ígértem az új részt de nem tudtam feltenni mert más elfoglaltságom volt de viszont a hoztam az új részt :) Remélem tetszeni fog :D
Puszi:Katus



~17. rész: Más élet


Délután anyával, Bridgittel és Jessicával elmentünk vásárolni. Nagyon elfáradt a lábam, mert körbe jártuk az egész plázát egy nyamvas cipőért, de megtaláltam az én kis csoda cipőmet. Anya a többieknek is vett persze valamit. Mikor hazaértünk csak ledőltem az ágyra és próbáltam aludni, de nem ment. Mert csörgött a telefonom. Niall volt az.
- Szia. - köszöntem
- Szia, kicsim. Tudnák találkozni? Fontos lenne. A London Eye előtt 1 óra múlva?- kérdezte
- Rendben. Hogy sikerült a koncert?- kérdeztem érdeklődve
- Nagyon jó volt. Sokan örültek, hogy babát vársz.
- Tényleg? Örülök neki, hogy jól fogadták. - mondtam
- Én is, de most le kell, tegyem, mert itt vannak a riporterek. Szia, kicsim puszi. - mondta és letette
Örültem, hogy hívott, mert egyébként is szerettem volna beszélni vele. Ledőltem az ágyra és pár másodperc múlva elnyomott az álom. Arra ébredtem fel, hogy esik az eső. Kinéztem az ablakon és úgy esett mintha dézsából öntenék. Aztán gyors megnéztem az órát. 14:45 volt. Gyorsan felvettem a ruhámat tettem egy kis minimális sminket megcsináltam hajamat és már indultam is. Szerencsére nem laktunk messze a London Eyetől így10 perc múlva oda is értem. Niall már ott volt
- Szia. - üdvözölt egy csókkal
- Szia. - öleltem meg szorosan
- Megyünk egy kört?- mutatott a körre
- Mehetünk. - válaszoltam és megfogta a kezem
Annyira jó érzés volt, hogy itt áll mellettem a pasim és a pocakomba ott van a gyerekünk.
Felültünk olyan jó volt. Elkezdtünk beszélgetni.
- Figyelj, kérdezni szeretné valamit. – jelentettem ki
- Mit?- kérdezte kíváncsian
- Azt hogy, hogy fogjuk nevelni a gyereket? Hol fogunk lakni? Miből vesszük meg a cuccokat. Annyi kérdésem van. - mondtam a cipőmet nézve
- Figyelj. - fogta meg az állam és maga felé fordította- Minden rendben lesz, és pici is jó környezetben fog nevelkedik rendben?- kérdezte
- Rendben. - mondtam
- Én is szeretnék veled beszélni. - mondta a szemembe
- Miről?- kérdeztem
- Hát arról, hogy menyire szeretlek. Tudom, az elején bujkálnunk kellet, sőt rosszul kezdődött a kapcsolatunk. De most nagyon örülök, hogy itt fejlődik a hasadban a mi kis babánk, és szívből szeretsz és én is. Volt, amikor együtt nevettünk és együtt sírtunk, de mindent túlélünk. Ezért hozzám jönnél feleségül?- nyújtott egy dobozt felém, amit kinyitott
Én abban a pillanatban a felhők felett voltam 3 méterrel szó szerint. Legördült egy könnycsepp annyira örültem.
- Persze. - mondtam és megöleltem
- Bocsi a rossz szónoklatélt nem vagyok a szava mestere. - mondta miközben felhúzta a gyűrűt a kezemre
- Úristen csodaszép, köszönöm. - mondtam és megcsókoltam
Persze a körülöttünk álló emberek rögtön fotózgatni és ujjongatni kezdtek. Mikor leszálltunk már mindenki tudta a hírt, és a fotósok csak úgy megrohamoztak minket. Pár kérdésre válaszolt Niall de aztán beültettet a kocsijába és gyorsan elhajtott. Mikor megérkeztünk hozzánk, kitett és elköszönt. Iszonyatosan boldogan léptem be a házba.
- Sziasztok. –mondtam
 - Szia, kincsem. Miért örülsz ennyire?- kérdezte apa
- Eljegyezett Niall. - mondtam
- Na, ez már igen egy igazi férfi a vőlegényedet egyik nap áthívhatnád vacsorázni.- ölelt meg apa
- Megbeszéltük. - mondtam és felmentem a szobámba
 Gyorsan bekapcsoltam a gépem és videó hívást indítottam Kattel és Cherrel. Nagyon örültek neki hogy eljegyeztek és én is. 1 óráig beszéltünk utána elkezdtem tanulni. Meg kellet tanulni egy táncot egy videóból. Nagyon nehéz volt, de megbirkóztam vele. Bár 10 percenként szünetet tartottam nehogy a picikének baja legyen. Mire megtanultam az egészet hulla fáradt voltam és már 6 óra körül járt , de kopogtak az ajtómon.
- Bejöhetek?- kérdezte
- Persze. - mondtam mire belépett Jessica
- Úristen, de gyönyörű. - nyúlt a kezemhez
- Köszönöm, szerintem is csodálatos- mondtam
- Anya tud róla?- kérdezte
- Nem, megjött már?- kérdeztem
- Igen, gyere, menjünk. - mondta majd lementünk
- Szia, anya, nézd. - mutattam neki a gyűrűt
- Jaj de szép, megérdemled. - ölelt át engem
Ezek után még hosszasan beszélgettünk anyával. De 9 körül úgy döntöttem, hogy inkább alszok, mert nagyon kifárasztott az a nap. Reggel elég nyúzottan keltem fel 6 körül. Letusoltam, mert este elfelejtettem majd felvettem a ruhámat és máris indultam suliba. Mikor beérem még csak én voltam ott ezért fölhívtam Niallt:
- Szia. - köszöntem
- Szia, picim. Hogy vagy? –kérdezte elég álmos hangon
- Jól vagyok, csak azért hívlak, hogy anya az mondta, hogy valamelyik nap átjöhetnél vacsizni. - mondtam
- Rendben. Melyik nap?- kérdezte
- Szerintem holnap rendben? Vagy neked az nem jó?- kérdeztem
- De jó lesz holnap, 7 körül ott leszek kincsem. - mondta
- Rendben most lekel, tegyem, mert megjöttek Cherék. Szia. - mondtam és letette
Az óra előtt egy csomót beszélgettünk a lányokkal és mindenkinek meg kellet, mutassa az én kis gyűrűmet. Aztán jött a hideg zuhany. Bejött a tanár és nagyon mérgesnek tűnt ezért rögtön maghoz hívott engem:
- Jó napot. - köszöntem
- Idefigyelj, ki vagy RÚGVA!- ordított rám
- Mit csinált? Miért?- kérdeztem könnyes szemmel
- Hogy képzeled, hogy teherbe esel a kurzusban, benne van a szabálykönyvben meg egyébként is nem táncolsz valami jól és te voltál a leggyengébb ezért eltanácsoltunk, mehetsz. Itt van, a kirúgási papírod csak írd alá. - adta kezembe a papírt és meg teljesen ledöbbentem, de aláírtam
- Most pedig menj el, nem akarom, hogy itt szülj meg. - nézett rám gúnyosan és pedig elrohantam felkaptam a táskámat és csak futottam és futottam.
Összetört az álmom Mindig is táncos akartam lenni hisz az életem a tánc volt. Sírva berontottam az ajtón, ne volt senki otthon ezért bánatomban felhívtam anyát.
- Szia. - szipogtam
- Szia, neked nem suliba kéne lenned? – kérdezte
- De csak kirúgtak, haza tudnál jönni?- kérdeztem sírva
- Persze rohanok. – mondta és letette

5 megjegyzés: