2013. február 10., vasárnap


  Meg is hoztam az új részt :D Remélem hogy mindenkinek elnyeri a tetszését ! Mondjuk most kicsit szomorúbb vagyok mert nem sokan olvassátok, kérlek iratkozzatok fel!:)
Puszi:Kata
Ui: Bocsi a helyközökért csak nem engedi máshogy :(


~13. rész: Laptop és ijedség
        - Sziasztok. - léptem be az ajtón
- Szia. - válaszolta anya
- Mikor megyünk laptopot nézni? És hol van apa?- kérdeztem a cipőmet levéve
- Még nem jött meg, utána megyünk. - mondta anya boldogan
- Miért vagy ilyen boldog- ültem fel a konyhapultra
- Előléptettek. - mondta akkora mosollyal a száján mit még soha nem láttam
- Ügyi vagy. –öleltem meg
- Hát igazából csak azért léptettek előre mert a „kisfőnököt” kirúgták és így én vagyok  helyébe.
- Mostantól úgy foglak hívni, hogy kisfőnök. - mondtam röhögve
- Ne szemtelenkedj. - mondta kioktatóan, de közben nevetett
- Na, én felmentem majd szólj, ha megjött apa. - mondtam majd felballagtam a lépcsőn
Bementem a szobámba majd leültem az ágyra és az ölembe vette a régi Notebookom. Rögtön beléptem a facemba, nem volt semmi érdekes ezért ki akartam lépni, de felvillant egy ablak. Niall volt az.
Niall: Szia, kicsim.
Emma: Szia.
Niall: Hogy vagy?

Emma: Nagyon jól képzeld, most megyünk új laptopot venni.
Niall: Az tök jó, én is akarok mondani valamit. Azt hogy menedzserem azt mondta, hogy be kéne, mutassalak nyilvánosság előtt is, és azt gondoltam, hogy holnap délután nem tudnál a Hits rádiónál lenni 2-kor. Mert ott lesz ilyen sajtós interjú.
Emma: Huh, de el tudnék menni, Veled bárhova kincsem <3
Niall: Oh, köszönöm most mennem kell próbára majd este hívlak kincsem puszi.

Nagyon feldobódtam ettől az ötlettől. Mikor épp lemenetem a lépcsőn apa megjött.
- Na mehetünk?- kérdeztem
- Persze,menjünk. - mondta és elindultunk
A boltba nagyon sok féle laptop volt. Először kinézték nekem apáék a márkát majd kiválaszthattam a színt. És végül ezt választottam. Nagyon megtetszett, rögtön haza is vittük. Otthon egyből áttettem minden fájlt a régi laptopomról az újra így szinte az egész estét azzal telt. 7 óra fele anya nyitott be:
- Bejöhetek?- kérdezte
 - Persze, gyere csak. - mondtam
- Örülsz a laptopnak?
- Persze, nagyon tetszik és még egyszer köszönöm.
- Nincs mit. Kérdezhetek valamit?

      -  Igen. - mondtam a laptopomat letéve az ágyba

      - Van most barátod?
Ez a kérdés kicsit meglepően érintett, de azonnal válaszoltam is:
- Van. - mondtam
- És ki az? Mikor mutatod meg?
Fogalmam se volt, hogy miért ilyen kíváncsi anya. Régen mindig rám hagyta a magánéletemet, de mióta Jessicával történt ez a baleset sokkal többet foglalkozik velünk. Régen mindig csak a munkáról szólt az élete.
- Hát Niall Horan. A One Direction banda tagja. - mondtam félénken
- Huh, mutatsz róla egy képet?

Anya nagyon örült a barátomnak és mondtam, hogy holnap bemutat a nagy közönség előtt is. Még egy jó óráig beszélgettünk majd lementünk enni. Ami lent várt nagyon meglepett minket és azonnal röhögni kezdtünk. Apa főzött egy köténykébe. Eléggé vicces látvány volt.
- Szívem, te mit csinálsz?- kérdezte anya kuncogva
- Én csak csinálom a vacsorát. - mondta apa büszkén
- És mi lesz a kaja?- kérdeztem leülve székre
- Pizza. - tette az asztalra a tepsit

Miután lejöttek a srácok elkezdtünk enni. Nagyon finom volt apa Pizzája. Lehet, hogy még jobb is volt, mint anyáé. Miután megettem felmentem a szobámba Nem nagyon volt ötletem, hogy mit csináljak ezért felhívtam Niallt. De nem vette fel, gondoltam biztos próbál. Pedig nem. Fél 10 körül csörgött a telefonom egy számot írt ki ezért felvettem.
- Igen tessék? Emma vagyok.
- Szia én Zayn a One Directionból. Baj van. - mondta a fiú
- MI? Niallel történt valami?- kérdeztem ijedten
- Igen, de nyugodj, meg jól van már bevitték a kórházba. - mondta
- MI történt vele? Milyen kórház?- csak úgy mondtam a kérdéseket
- Autóbalesete volt. St Palo kórházba van, gyere te is, ha akarsz jönni. Szia. - mondta és letette

Először azt se tudtam mit csináljak, de miután felébredtem a sokkból gyorsan felkaptam azt a ruhát amit legelöl láttam és leszaladtam a lépcsőn - Hé, kicsim hova mész?- kérdezte anya
- A fiúmnak balesete volt. – mondtam kapkodva a kabátomért
- Elvigyelek ?- kérdezte apa

      -  Jó lenne. - mondtam

Az autóút némán telt. Apa nem kérdezősködött a pasimról. Az egész úton csak úgy röpködtek a gondolatok, hogy most, hogy van, meg hogy mi történt vele. 10 perc után oda is értünk. Rögtön beszaladtam a korháza. A recepciónál egy nő állt.
- Jó napot. Idehozták be Niall Horant? És ha igen hol van?- kérdeztem
- Igen ide hozták be, a 102-esszobába van, de csak hozzátartozó mehet be. - mondta mire elkezdtem rohanni a szoba felé. Apa alig ért utol. A szoba előtt 4 fiú ácsorgott rögtön oda mentem hozzájuk.
- Sziasztok. Biztosan ti vagyok Niall banda tagjai, mi van Niallel?- kérdeztem a könnyeimmel küszködve
- Szia, velem beszéltél telefonon. Balesete volt, eltörte a kezét és elájult. Bent van a szobába, de nyugi holnap már ott lesztek, mint ketten a sajtó tájékoztatón. - lépett hozzám Zayn
- Rendben, bemegyek. - mondtam miközben beléptem a kórterembe
Bent Niall feküdt és zenét hallgatott.
- Kicsim. – léptem közelebb
- Oh, szívem. - húzott magához és egy csókot lehelt a számra
- Jól vagy?- ültem le mellé
- Persze, hisz csak a karom tört el. - mutatott a kezére 
- Örülök hogy nem lett más bajod, és hogy történt a baleset?- kérdeztem miközben kitekintettem a folyosóra ahol apa és a fiúk beszélgettek
- Csak belém jött az egyik őrült a kocsijával. De nem volt nagy baleset, na és mesélj, hogy vagy?- kérdezte miközben ráültem az ágyára
- Jól. Annyira megijedtem mikor Zayn telefonált, azt hittem, hogy nagyon megsérültél. - mondtam miközben lefojt egy könnycsepp az arcomra
- Hé, kicsim. Nyugi nincs semmi baj. - mondta és megcsókolt


           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése